Sunday, April 6, 2008

Only twelve days more. Are you excited?

Sunday, April 6, 2008
The Howard Street bridge


The Abell Building


The Inner Harbor from Federal Hill


Looking down from atop the Washington Monument


Pratt Street


The City


Landmark Theater



BP in Canton


Station North Arts District


The BMA


The Block


The City at Night


Charles and Lombard


Howard Street


BoA, Schaeffer, Wachovia


Baltimore and Charles






The Hard Rock Guitar


Penn Station sign marker




Club Choices...Yikes!


Midtown looking south


Shelia's a mess.


Shelia Dixon


A really red tree.


Ram's Head @ Power Plant Live


Natty Boh in Brewer's Hill


Nipper, the RCA Dog @ the City Life Museum




Top of the monument




The Wire


Statues at Mt. Vernon Square


Crackrock?


Inside The Charles


Domino Sugar factory


Pennsylvania Station


Bars in Fells Point


Poe in snow near UB


The city in black and white


A white girl on a bench.


Black boys shooting hoops.


Edgar Allen Poe died here


Mt. Vernon Square


The O's

#52


Props to all the Flickr photographers, btw.

9 comments:

Nia said...

I love you to pieces! Wonderful job and you did a great job capturing the city.

Me and Dre popped into Lexington Market Saturday for a chicken box (my first in literally about 7 or 8 years). Sooooo good.

Mr. Jones said...

Glad you enjoyed the pics. I know I did. I spent about two hours the other day just looking at pics on Flickr and found these gems.

Chicken box, eh? My last was at least 10 years ago. Maybe '99.

La said...

I SO love it there. *sigh*


So remind me to tell you about a horrible time at Choices...

Darius T. Williams said...

Hmm - yup - can't wait!

Mr. Jones said...

La - A story starting with Choices can't end good. :-/

Mr. Jones said...

Darius - See you next week!

mp1 v.8.0 said...

You know how I feel about your city...well not the city, but the Dirty Birds. I'm actually kinda digging B-more. Each time that i've been there, I've had some fun, most notably that Roots and Lupe concert at the Lyric Opera House last year.

This was a great idea for a post. I might have to bite it.

Oh, and I see D.C. in there too. lol

Mr. Jones said...

Mp1 - haha...don't hate on my Dirty Birds -- O's or Ravens. Bmore is a fun place, insofaras you make the most out of it.

Enjoy biting the post. Imitation is the sincerest form of flattery, right? I suggest starting with Flickr.

Oh, and that's the Washington Monument in Baltimore, not the one in Washington. Baltimore was erected first, btw.

mp1 v.8.0 said...

Thanks for the historty lesson, homie. I'll have my bitten version up tomorrow.

That meetup is sounding like it's gonna be the biz. I hope it's mad fun for you all.

Post a Comment

It's no fun if you don't say anything.

Blog Widget by LinkWithin